ယခုၿမင္ေနရေသာ ပံုသည္ကားအတြင္းရွိ အေအးလည္ပတ္ပံုကို ၿမင္ေတြ႔ေနရၿခင္းၿဖစ္ေပသည္။ ပထမဦးဆံုး
ကားကိုစက္ႏိူးၿပီး destbox ခန္းမွ air ခလုပ္ကိုႏိွပ္ေပးလိုက္ပါ။ ထိုအခါ dc အတြင္းမွ ၀ါယာ mangenat ၾကိဳး
စတင္လွ်က္စီးၿပီး compressor စတင္လည္ပတ္ႏိုင္သည္။ high pressure gass စတင္ၿပဳလုပ္ေပးသည္။
အရင္ဆံုး မွဳတ္အားစတင္ေဆာင္ရြက္ေပးသည္။ ထိုမွတဆင့္ condenser အပူကြိဳင္ကိုေရာက္ရွိသည္။ ထိုမွ
ပို႔အားသည္ filter ပိုင္းသို႔ စစ္ထုပ္ေပးသည္။ filter မွတဆင့္ gass head ပိုင္းကိုၿဖတ္သန္းသြားသည္။ ၎မွ
high pressure သည္ norzel ပိုင္းတြင္တဆင့္စစ္ယူေပးသည္။ ၎ norzel ပိုင္းတြင္ gass ႏွင့္ ဆီမွပါ၀င္ေသာ
အညစ္အေၾကးမ်ားကို အေအးကိြဳင္သို႔မေရာက္မွီ စစ္ထုပ္ေပးရေသာတာ၀န္ရွိသည္။ ထိုမွတဆင့္ changebar
ထဲသို႔ေရာက္ရွိ၍ အေအးၿဖစ္ေပၚေစသည္။ ပန္ကာမွ မွဳတ္ေသာအားသည္ destbox မွအေအးထြက္ေပၚေစၿပီး
ကားအတြင္း သို႔ air fresh မ်ားစတင္ထြက္ေပၚလာသည္။
ကားကိုစက္ႏိူးၿပီး destbox ခန္းမွ air ခလုပ္ကိုႏိွပ္ေပးလိုက္ပါ။ ထိုအခါ dc အတြင္းမွ ၀ါယာ mangenat ၾကိဳး
စတင္လွ်က္စီးၿပီး compressor စတင္လည္ပတ္ႏိုင္သည္။ high pressure gass စတင္ၿပဳလုပ္ေပးသည္။
အရင္ဆံုး မွဳတ္အားစတင္ေဆာင္ရြက္ေပးသည္။ ထိုမွတဆင့္ condenser အပူကြိဳင္ကိုေရာက္ရွိသည္။ ထိုမွ
ပို႔အားသည္ filter ပိုင္းသို႔ စစ္ထုပ္ေပးသည္။ filter မွတဆင့္ gass head ပိုင္းကိုၿဖတ္သန္းသြားသည္။ ၎မွ
high pressure သည္ norzel ပိုင္းတြင္တဆင့္စစ္ယူေပးသည္။ ၎ norzel ပိုင္းတြင္ gass ႏွင့္ ဆီမွပါ၀င္ေသာ
အညစ္အေၾကးမ်ားကို အေအးကိြဳင္သို႔မေရာက္မွီ စစ္ထုပ္ေပးရေသာတာ၀န္ရွိသည္။ ထိုမွတဆင့္ changebar
ထဲသို႔ေရာက္ရွိ၍ အေအးၿဖစ္ေပၚေစသည္။ ပန္ကာမွ မွဳတ္ေသာအားသည္ destbox မွအေအးထြက္ေပၚေစၿပီး
ကားအတြင္း သို႔ air fresh မ်ားစတင္ထြက္ေပၚလာသည္။
ေရးသားသူ.........မိုက္ခဲေလး
သူငယ္ခ်င္းမ်ားအားအသိပညာမွ်ေ၀လွ်က္ပါ။
No comments:
Post a Comment